Thursday, June 9, 2011

:: CINTA YANG KU RASA ::


SINOPSIS ;

Seingat Laila Nabila, tidak pernah Mir Shariman menoktahkan hubungan cinta mereka, tetapi anehnya lelaki itu tiba-tiba menyepikan diri..Dia cuba merisik kemelut yang melanda, namun segalanya kabur. Laila Nabila tahu Mir Shariman masih bernafas di atas muka bumi, tetapi lelaki itu seperti hilang terus dari galeri hidupnya..

Kali pertama bertemu dengan Laila Nabila, hati Raid bagai ditusuk panah arjuna..Dia terlena dalam cinta yang diimpi..Rasa kasih yang mendasari hati tidak disembunyi..Dia bagai mabuk kepayang mengejar cinta si bidadari..

Namun bagi Laila Nabila, dia tidak mampu memberi, walaupun sedikit ruang untuk Raid berteduh di bawah sayap kasihnya..Dia ingin terus setia dalam bercinta..Sekeping hati yang teruntuk buat Mir Shariman, biarlah terus menjadi miliknya hingga takdir memisahkan mereka berdua..

Mir Shariman tidak pinta hidupnya jadi begini, tetapi ALLAHmemilih dirinya untuk diuji..Dia tidak dapat meneka sama ada Laila Nabila ikhlas atau menerimanya atas dasar simpati..Lalu dia pasrah membiarkan hubungan mereka bergerak mengikut takdir Ilahi..



aku adalah pembace novel tegar...hahaha...minat sgt2 bace novel dari zaman skolah....x boring wlaupun my habibi ckp boring...die tu actually mls nk bace..tu yg die ckp boring la, buang mase la...ade ku kesah...hahaha....dh bnyk novel aku bace...aku x kisah sape pnulis die asalkn cerita die best aku akn beli..tu pn kalu ade duit la...haha..mase skola dlu aku bnyk pnjm kt lbrary n kat membe2 je...nk beli jarang gile...duit mane la ade kn...slalunye ibu yg belikn...tu pn brape je...mmg bnyk la novel yg aku dh bace smpaikn aku pn dh x ingt...hehe..sume best2..superb la!!!

actually novel kt atas ni my habibi yg hdiahkn..wlaupn die x suke bace novel tp die ttap baik ati blikn aku novel..tq dear...i luf u so much(ni bodek je lbih..kot2 die bace nanti die leh beli len..hahaha...leh x b??)....ni novel yg kedua die bgi...novel frst tjuk die anugerah terindah...my habibi la anugerah terindah tok aku(ceh bodek lg...hahaha...arap2die bace la eh)...die beli novel yg bru ni mase die ikot kolej g pwtc ade pmran bku ke pe tah...aku pn lupe...so alang2 die g sane die pn dh niat nk beli kn aku novel...aku pn ape lg melompat kegirangan la...hahaha...tp sbnanye die dh jnji b4 tu nk beli aku novel lg tp asyik trgendala je smpaikn aku pn dh lupe...dh lme kot...hahaha...akhirnye novel ni ade kt tngan aku gak....hepy gile weh!!

dh lame kot die bg novel ni...hmmm rase nye bulan lepas kot...tp smpai skrg x abis lg...caye la weh...slalu nye aku leh abis 1 2 ari je...pling lme pn 3 ari...ni dh sebln x abis2 g...pch rekod tol...aku bru bce half dri novel ni...cite die best gak la..pndai my habibi plih...puji ade mkne ni...hahahaa...aku rase pas aku konvo aku x sentuh lngsng novel ni...mane x nye...asik mghdap lptop je...fb la, twiter la, skg ni plak ngan blog nye...mmg x trusik la novel tu...hahaha...xpe2 akn aku abiskn gak kau wahai novel...hehe...

p/s : b....leh x balikn syg novel lg...b kn baik....kalu b beli syg lg syg kt b...x beli pn syg ttp syg ok...tp kalu beli lg bgs...hahaha

No comments:

Post a Comment